Alla inlägg den 12 december 2008

Av Jenny-Blue - 12 december 2008 01:17


I morse.. eller ja.. klockan 10:10.. var jag tvungen att ringa till Tomas och be honom att komma och hämta mig, Jonathan och Charlie.. Jag kunde min själ inte skrapa rutorna på min så kallade bil.. Sidorutorna gick bra, men framrutan var totalt omöjlig! Jag har nämligen ingen värme i bilen.. Och pga det så har jag fått kondens i bilen.. så jag hade lika mycket is på insidan som på utsidan.. *suck* Jag är SÅÅÅÅ sugen på att köra bilhelvetet till skroten.. men va fan.. JAG BEHÖVER JU DEN.. HELA TIDEN..


Men hur som helst.. Tomas kom och jag fick ta hans bil istället, så jag kunde åka och lämna Jonathan hos dagmamman. Sen åkte jag ut till en fd arbetskamrat i Oxie, där jag sedan satt och snackade skit och drack en hel kanna kaffe, tills klockan var dags att hämta Jonathan igen.. Trevligt, som alltid!


Jag och Jonathan åkte sedan och köpte spolarvätska till Tomas bil och fortsatte sedan vår lilla utflykt till Tomas jobb, för att hämta upp honom..

Sedan var det en snabb runda hem om, Tomas gjorde sig iordning inför sin utekväll och sedan bar det av igen.. Vi hämtade upp en av hans polare, för att sedan åka in till stan. Jag och barnen dumpade av de ¨stora¨ pojkarna och körde vidare till Mc Donalds för att käka lite mat..


-Ja, det var i stort sett min dag.. Överkomlig..

Nu måste jag ut med hunden innan jag hoppar ner i bingen.. Tomas kom hem för en timme sedan, cirkus, full som en alika.. och däckade i sin säng.. med alla kläder på.. Det kostar att ligga på topp.. eller vad är det man säger..?! Vi ses..


-Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 12 december 2008 01:11


Jaha.. så var det snö igen.. Vet inte riktigt om jag gillar det eller inte..

-Kan liksom inte bestämma mig.. Jag tycker ju inte om när det är så förbannat kallt.. men måste ändå erkänna att jag tycker att det är himla fint.. Det känns ju trots allt lite mer som om det var vinter när det är snö ute.. Men jag avskyr fortfarande kylan!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards