Alla inlägg den 6 november 2014

Av Jenny-Blue - 6 november 2014 19:27


Jaha, mina vänner..
Klockan är strax över sju.. Det är torsdagkväll.. och här sitter jag på balkongen och skriver i all hast..?!
Egentligen har jag ingenting direkt vettigt att skriva om idag.. mer än att kaffe är något av det bästa jag vet..?! Vilket inte är så himla vettigt ändå..?! *hihihi*

Veckan har gått fort, men jag vill ändå våga påstå att jag har hunnit att andas..?! Känns riktigt skönt att kunna prioritera det ena, utan att få dåligt samvete över det andra..?! Att vara jag.. Att gilla det jag gör.. Att tycka att jag gör något bra.. är tankar som börjar pocka på min uppmärksamhet och det känns riktigt skönt att sakta kunna tro på sig själv igen.. (Så känns det just nu i alla fall..?!)

Jonathan och Tomas är på fotbollsträning, men kommer nog hem, alldeles strax.. Och om bara en liten stund, är det dags för Charlie och Jasmine att göra sig iordning för sängen.. *Älskade änglatroll..* Var och hämtade dem tidigare idag, då vi hade haft utvecklingssamtal med Jonathan på skolan.. och både Charlie och Jasmine visade klart och tydligt att det inte var något som de hade tänkt sig.. Charlie skulle rita färdigt och ville inte alls sätta på sig skorna för att åka och hämta "tråkiga" lillasyster på dagis.. Och Jasmine, ja hon grät stora krokodiltårar, när hon inte fick plocka fram ett nytt pussel, utan var tvungen att åka hem tidigt med mamma..?!
- Tack så mycket mamma, för att vi fick komma hem tidigare..?! *galenpannor.. smile*

Ja ja.. Så är det med de små.. vill helst ha det som de inte får..?!

Nu kom de stora pojkarna hem.. och det är dags för mig att ta hand om de små..
See you later alligator..!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards