Alla inlägg den 14 november 2014

Av Jenny-Blue - 14 november 2014 16:49


Allt handlar ju egentligen om hur vi själva se på saker och ting..


Om jag anser mitt förhållande vara bra, med andra människor, så är det väl det..?!

Om jag ser ett engagemang i min partner, som kanske inte alla andra har, så kan väl jag tolka det som äkta kärlek, även om andra tycker annat..?!


Men om jag nu inte trivs i mín roll, i sociala stunder..?! Även om andra tycker att jag är en hyvens person..?! Är det då verkligen så att jag är en bra människa ändå.. eller är jag bara en lögn..?!


Om min kärlek är oändlig för min partner och han ger mig nästan allt.. är det äkta kärlek, eller är det bara som jag intalar mig själv..?! Är det verkligen oändlig kärlek om man tvivlar på partnerns kärlek..?!


Vad kan man egentligen kräva av andra..?! Och framför allt.. Vad kan man kräva av sig själv..?!


--------


Jag vet inte riktigt var jag vill komma med detta inägg..?! Men tanken slog mig och jag skulle vilja veta vad ni tycker.. Jag har skapat en omröstning, i sidomenyn.. gällande giftemål.. Något som för mig är bevis på äkta åtagande.. Något som man ger varandra, utan tvivel, om man verkligen älskar varandra..?! Men detta är ju naturligtvis bara min åsikt om det hela.. och med tanke på hur många olika förhållande som finns i dagens samhälle, är jag nyfiken på vad just du tycker..

- Snälla, dela med dig av din åsikt och markera det alternativ som passar bäst in på dig.. Tack!



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards