Alla inlägg den 18 november 2012

Av Jenny-Blue - 18 november 2012 17:43


Så.. då var även denna söndag snart slut.. Jag fick upp Jasmine 14:13 (tittade på klockan just då) och hon fick äntligen ätit sin "frukost".. Och när hon var klar med flaska, ny blöja och fina kläder på.. fick hon sitta i sin sitter och "snacka" med en av sina leksaker.. medan jag tog ett race på köksbordet och bordet i V-rummet.
- Oj vad jag kan ställa till det, i inspirationens hetta..?!


Nu har vi varit och handlat.. Jag har ätit min sockerbulle.. Och har precis "landat" hemma hos Tomas, som just nu håller på att förbereda inför middagslagning.. som han lovat att stå för idag..! Nice!!
- Lagad mat är den godaste.. *smile*


Ja.. som sagt, så är det söndag och jag ser fram mot en ny vecka, tillsammans med alla mina barn! Fullt ös medvetslös.. Imorgon är det utvecklingssamtal med Jonathan i skolan.. På tisdag ska Charlie på 4-års kontroll på BVC.. Och på eftermiddagen ska vi försöka få till den där träffen med prästen, som aldrig blev av.. På onsdag händer det grejer.. *smile* säger inte vad.. *hi hi hi* på torsdag..? På torsdag..?! Ja.. det händer säkert något? Jag vet bara inte riktigt vad än..?! Sen är det fredagsmys.. Lördagsmys.. Och ve och fasa.. söndag igen..?!!


Nä.. Nu ska jag gå och göra "gubben i köket" sällskap.. Puss på er så länge..!


(Ps. Det gäller att kolla vad man skriver, när man bloggar via telefonen.. "Puss" höll på att bli piss..?! * ha ha ha* Kanske inte så trevligt..?! Ha det!)

Av Jenny-Blue - 18 november 2012 13:50


Nä.. Nu får jag nog väcka lillfisen..?!!! Herre gud.. hon sover ju längre än jag..?!!

Känner att det är dags att sätta igång med dagen liksom.. Och så blev jag attans

sugen på en sockerbulle.. fylld med härlig, geggig "glurr", som jag kallar det..

Och så får jag väl sätta på mig ett par strumpor..?!


- Åh Jasmiiiiiiiiiiiiine.. nu kommer mamma och väcker dig..!!


Av Jenny-Blue - 18 november 2012 12:04


Oj oj oj.. Lillfisen sover fortfarande..?! *Ha ha ha* En "sjusovare", precis som sin mamma..

- HÄRLIGT!! I alla fall nu.. Lite krisigare, när det blir vanlig vardag igen, med dagis, skola

och jobb.. men det är ju ingenting vi behöver tänka på just nu..!! Den tiden den sorgen..?!


Några sovbilder, från olika tillfällen, på min skatt..


       


Tanken idag.. är att ta mig.. gåendes.. till affären.. Vi är i akut behov efter mer mat till

"Mina Jasmine", då den tog slut igår.. (Har bara "frukost" kvar.. men sen är det totto slut..) Tänkte

att det kunde vara skönt med en promenad..?! Så varför inte slå två småkryp med ett

smack..?! Men nu var det ju så att "trollet" fortfarande sover.. så promenaden får vänta..

- Gör absolut ingenting faktiskt..!! Jag har INTE bråttom! *smile*



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards