Alla inlägg den 28 november 2012

Av Jenny-Blue - 28 november 2012 23:45


Hej hopp i Lingonskogen..


Klockan är alldeles för mycket, för att jag ska blogga egentligen.. då jag ska

JOBBA imorgon.. och börjar klockan 06.. Men jag tror det går bra ändå, för jag

är super taggad att få komma till jobb och göra lite nytta i två dagar!!

- För man gör ju ingen nytta, när man går hemma som mamma"ledig"..?!


Anledningen till att jag sitter här och bloggar istället för att ligga med huvudet på

kudden är min totala ensamhet.. För att kunna jobba imorgon och på fredag, har

nämligen Jasmine följt med min mamma hem.. TIO MIL härifrån!!!

Inte det lättaste, kan jag säga! Jag har inga bekymmer med att mamma har henne..

Är inte heller oroad över att det inte kommer att gå bra.. för det vet jag att det gör..

Men tanken på att min älskade lilla ängel är tio mil ifrån mig, skaver lite.. både i tanke

och känsla..


Ja ja.. Snart är det dags att gå upp igen.. så det får bli ett kort, sista inlägg för idag..

Tjejträffen gick bra, om det är någon som undrar..?! *smile* Nu måste jag nanna kudden!

Vi ses imorgon, när jag kommer hem från jobb.. *smile* Känns gött att skriva.. *smile igen*


Sov gott Alla & Dröm så sött..


Av Jenny-Blue - 28 november 2012 16:28


Idag hände det..

Strax efter jag hade skrivit förra inlägget, tidigare idag.. satte jag mig hos Jasmine, som

låg på golvet och "snackade för sig själv.. Och så plötsligt.. under tiden som jag satt och

pratade med henne.. tog hon tag med sin ena hand i filten hon låg på.. och snurrade runt..


Här är en bild från detta ögonblick, precis när hon kom runt, från rygg till mage..


Kanske inte den bästa bilden.. men ändock.. HON KLARADE DET SJÄLV!! och jag fotograferade..

Hon är på dagen fyra månader och åtta dagar gammal.. *smile* Mammas lilla Tulla!!


Av Jenny-Blue - 28 november 2012 12:31


Jag är något trött idag.. Kan det vara vädret, som gör det..?!

Tur att det finns planer för ikväll.. så jag har något att se fram mot, för det var ju väldans trist idag.. Ska faktiskt ta ett litet städ-rantafej så jag kommer igång lite..?! För ikväll gäller det att vara på G, då jag ska hem till kusinen på sticketräff och träffa henne, hennes svägerska, min moster och min mamma.. Och det blir alltid lite trevligare om man är go och glad, kexchoklad då!

- Tjingeling så länge..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards