Alla inlägg den 3 november 2008

Av Jenny-Blue - 3 november 2008 23:10


Idag är jag alldeles för trött för att skriva.. dessutom har jag faktiskt ingenting att skriva om.. så jag önskar er en skön kväll.. av det som är kvar av den i alla fall och säger därmed:

-God Natt! ja och ett litet Natti natti..

Av Jenny-Blue - 3 november 2008 14:44


Jaha.. efter att ha suttit i telefonkö i cirka 15 minuter kom jag äntligen fram.. En rar liten röst svarade..

-Så nu har jag beställt tid för vaccination, mm till min lilla Bella.. Äntligen! Nu gäller det bara att hitta hennes vaccinationskort.. Det är ju ett helt år sedan det var framme senast.. Hoppas att jag varit redig nog och satt in det i hennes pärm.. annars vet jag inte riktigt var det kan vara.. Det blir väl till att leta.. i så fall.. 


Sen får vi hoppas på att jag inte måste in och förlösa bebis innan dess.. men om det skulle vara så, får någon av mina nära och kära hjälpa till och åka in med henne. Ja, det löser sig säkert! Nu har jag i alla fall bokat en tid..

Av Jenny-Blue - 3 november 2008 00:18


Ja.. Va kul, tycker jag.. även om det inte gick något vidare, rent ekonomiskt förra året.. mina grejer är inte direkt i klass med sådant man vanligtvis köper på en marknad, eftersom det känns lite mer exklusivt, med glas och porslin, men det var ändå riktigt skoj..

-Dels för att jag fick träffa alla de andra utställarna, dels för alla besökare som kom, men framför allt för erfarenheten..

-Ja, mycket underhållande, måste jag få säga! 


Det blir alltså julbazar i Skegrie även i år.. andra året i rad.. och jag kommer att vara där, med en hel del av mina handmålade glas och koppar.. Plus en massa annat plock av smått och gott.. Det ska bli kul! Den här gången ska jag försöka fixa, så att jag får annonsen som de sätter in i tidningen.. Hade varit kul att ha den i min lilla bok, som jag har dokumenterat mina utställningar, vernissager, mm i.

Vi får väl se hur det går med den saken.. Jag får väl hålla utkik, använda mig av mina kontakter, då jag inte själv har Trelleborgs Allehanda.


Hur som helst, så ser jag fram mot att få visa upp mina grejer igen, då jag legat lågt sedan min senaste vernissage i maj.. och det är ju ett tag sedan..


-Nu blev jag sugen på att skapa.. *Suck*

Men nej.. klockan är alldeles för mycket för sådant nu..

 -Säger därför Natti natti.. igen..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards