Alla inlägg den 10 november 2008

Av Jenny-Blue - 10 november 2008 23:41


Jag har inget att skriva ikväll heller.. Så det får bli en bild istället..

-Ser ni flugan..? Lite komiskt, tycker jag med tanke på vad bilden föreställer..

Av Jenny-Blue - 10 november 2008 16:47


-Jag har pinats i tanke och med väntan på avtalad tid..

Jag har kört hela vägen dit.. Suttit och väntat i väntrummet..

Och jag har plågats av de högljudda borrarna och ilandet i tänderna

som de framkallar.. Usch.. Det är inget kul alls, prosessen med att

gå till tandläkaren.. men jag gjorde det..

Och tänka sig.. jag överlevde även denna gången..


Nu tar det ju tyvärr inte slut där.. Hela prosessen måste ju avslutas också.

Och detta gör man då genom att betala OCH DET ÄR INGET KUL!!!


Men, men.. nu är det gjort i alla fall..

Och även om det känns surt.. hela vägen igenom..

Så är det fruktansvärt skönt att ha det gjort.


Att ha en frisk mun, gör jättemycket för självkänslan!


Av Jenny-Blue - 10 november 2008 00:06


Jag är helt inne i mitt broderi.. sjukt egentligen, men sant. Har inte så mycket att säga.. Har inte läst tidningen i morse.. så jag har inte blivit upprörd över några nyheter idag.. Kanske är det därför som min dag har varit så bra..?! Eller så kan det vara den supertrevliga ¨brunchen¨ hos Svärfar i förmiddags, som fått dagen till att rulla på så bra..


Oavsett vilket, så har jag broderat i stort sett hela dagen, så snart är kudden klar.. och Bebis är kvar i magen.. Förlåt för att jag tjatar, men det hade varit SÅÅ SKÖNT och roligt om den ville komma ut snart.. helst redan igår..


Ska inte trötta er mer idag.. med mitt ointressanta dravel.. Så jag säger:

-Natti natti och sov så gott..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards