Alla inlägg den 27 november 2008

Av Jenny-Blue - 27 november 2008 00:15


Tro det eller ej, men det blev ytterligare en liten stund över till mig.. och bara MIG! Jag har precis tagit en dusch.. OJ VAD SKÖNT!! Och nu passar jag på att säga hej här..

-HEJ!


Jag ska inte sitta här alldeles för länge, eftersom jag hade tänkt mig att jag skulle slå in alla paketen till Jonathans julkalender.. Det är ju för tusan snart december! Vi snackar PANIK när detta slog mig igår.. Vet inte ens om jag har grejer att slå in så det räcker.. Vi får väl se hur långt jag kommer..


Innan jag avslutar.. tänkte jag bara säga.. Jag ÄLSKAR att vara tillbaka i min gamla kropp.. inte för att den är gammal.. men för att jag inte har någon stor mage att gå runt och bära på.. Im back! Har lovat mig själv att jag ska få ha på mig mina gamla skinnbrallor snart.. Jag bara väntar på rätt tillfälle.. En super fest eller nått.. Hade varit kul! Men sen å andra sidan, så får jag vänta med spriten, då jag fortfarande ammar.. Men det kan jag leva med!!


Nu ska jag slå in adventskalenderpaket.. (ett långt ord) Vi ses!

-Tjingeling! 



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards