Alla inlägg den 24 november 2008

Av Jenny-Blue - 24 november 2008 23:52


Hi hi hi.. Idag har min älskade sambo blivit fast i facebook-träsket..

Ja, det känns skönt! Jag vill inte påstå att han har klagat på mitt tidigare bloggande, men han har antytt att jag har min kära lilla blogg när han har suttit med sitt förbaskade X-box.. Nu ha även han en liknande last..

-Sen att jag blev lite sugen på att själv ge mig in i facebook-världen, får jag väl försöka hålla tyst om.. i alla fall tills jag har fixat min egen sida..


Vi får väl se hur det blir med den saken.. Jag hinner ju knappt skriva här.. Hur skulle det då bli ännu ett skrivprojekt.. Ja, ja.. Jag har ju drygt ett år på mig, som mamma¨ledig¨

Jag hoppas ju på att rutinerna snart ska sitta.. Har faktiskt redan några stycken.. vilket känns bra!


Allting fungerar bra med den lille.. Han är redan två veckor gammal.. imorgon.. Ska till BVC och väga honom i morgon.. Då får vi se om han gått upp lika bra som han gjorde under den första veckan..


Jag och Tomas har det bra.. Det kändes ett tag som om vi var påväg in i den onda cirkeln, med att vara småbarnsföräldrar.. Att hela tiden gå om varandra, den ena avlöser den andra och man glömmer bort varandra.. ser bara sig själv och allt som man själv missar eller ¨offrar¨ pga det lilla livet som just kommit till världen. MEN på något sätt så kom vi på oss själva och lyckades ta tag i detta. Nu lever vi lyckliga..


-Lyckliga tvåbarns-föräldrar som stöttar varandra och som faktiskt har läget under kontroll.. vill jag i alla fall tro..


-LIVET ÄR UNDERBART!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards