Alla inlägg den 30 november 2008

Av Jenny-Blue - 30 november 2008 01:55


-Dagen började tidigt, var uppe och hoppade redan klockan 06:45.. Hade ställt larmet på 6:30 men var tvungen att znooza lite innan jag lämnade min varma, sköna säng..


Jag hann med både frukost till mig själv och till Jonathan innan jag packade in Charlie och mig själv i bilen.. Hämtade upp mamma, som lovat att hjälpa mig med Charlie under dagen.. och körde sedan ner till Skegrie för att ställa upp mina glas och koppar, mm..

-So far so good!


Klockan tio öppnade vi dörrarna till ¨vår¨ lilla julbazar och alla utställare var redo för att göra storkovan.. Nu blev det ju inte riktigt så..det var mindre folk idag än vad det var första dagen förra året, men morgondagen återstår, så vi hoppas på bättre lycka då. Jag är ändå nöjd med dagens försäljning. Förra året sålde jag för mindre än vad det kostade att ställa ut, men idag har jag i alla fall gått med + - 0.. Oavsett så känner jag mig som en vinnare, med tanke på att jag blivit av med ganska mycket grejer, vilket kommer kännas ännu bättre imorgon när jag ska packa ihop allt igen..


-Ja ja, vi får väl se hur det går imorgon..


Efter julbazaren, åkte jag direkt till en 30-årsfest, vilket var mycket trevligt! God mat och mysigt sällskap.. Jag älskar min familj.. egentligen Tomas familj, men det känns lika mycket som min egen..

-Det är underbart med hjärtliga människor! Och i vår släkt kryllar det av dem!!


Klockan har nu passerat två, på natten och jag ska snart upp och iväg igen.. men först tänkte jag hinna med att sova en liten stund, vilket jag ska göra så snart jag är klar här.. och det är jag nu!


-Tjingeling..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards