Alla inlägg den 5 november 2008

Av Jenny-Blue - 5 november 2008 21:24


-Ja, det var kanske lite att ta i.. men min lilla Bella var i alla fall jätteduktig hos veterinären tidigare idag.. så lite stolt är jag.. trots att hon kanske inte är VÄRLDENS duktigaste..


Sen att jag är ett antal hundralappar fattigare, får man väl ta.. Det är aldrig roligt när det gäller notan, men eftersom det är för mitt lilla hjärtas välmående, så är det ändå givet..

-Hur som helst så gick det i alla fall bra och det är ju det som är huvudsaken!


En liten bild på min lilla Tuss.. när hon myser gott.. utan drömmar om räliga vaccinationssprutor..

Av Jenny-Blue - 5 november 2008 01:11


Jag skulle kunna börja detta inlägg med att berätta om att jag ikväll har varit på sticke-träff.. men det låter ju inte speciellt lockande..

Det hade kanske varit mer av intresse att läsa om snuskiga fantasier, eller om man så vill om något sexrelatera över huvud taget..


Nu råkar det bara vara så, att jag tyvärr inte har några snuskiga fantasier, just nu.. och det blir inte något sexrelaterat heller..

-Jag har ju bara varit på en helt vanlig sticke-träff..


Hur som helst.. så ska jag gå och lägga mig nu, är ganska så trött egentligen.. om jag tänker efter..


-Så.. Natti natti..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards