Alla inlägg den 16 december 2020

Av Jenny-Blue - 16 december 2020 11:16


Nu tycks tiden gå så fort att jag knappt hinner med.. För att ta ett exempel så föll min femtonde december bort..?! Fullt ös medvetslös, så jag hade att göra, och hoppla, mitt i allt glömde jag blogga..

Ganska så typiskt mig..
Jag får en idé. Sätter ett mål. Börjar. Följer ett tag. Och sen faller det bort. Jag i ett nötskal, skulle man kunna säga.

Men för att tala om något annat..

Idag fick jag reda på en av de bästa anledningarna till allas trötthet, som byggts upp under de senaste två veckorna. Hörde på Nyhetsmorgon att vi har haft EN timme sol (med utgångspunkt Lund) mellan 1-15 december. (Två i Göteborg och 0 soltimmar i Stockholm.)
- Inte konstigt vi känner oss trötta..?! tänker jag.

Idag skiner solen dock och jag hoppas du får njuta du också!


Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards