Alla inlägg den 30 december 2020

Av Jenny-Blue - 30 december 2020 17:54


Det här med planering är ju inte riktigt min starkaste sida.. vilket resulterade i en mindre chock i förmiddags, när jag och mannen skulle beställa varor på nätet..
Själva beställningen var inte så svår att göra, men väl klara med alla 55 varor.. däribland vår nyårsmeny.. visade sig att tidigast dag för upphämtning skulle vara den 4/1-2021..

*Hahahaha* Hysteriskt roligt! Ni skulle sett oss, sittandes där vid bordet och bara stirra på varandra..
- Vad gör vi nu?!

Vi försökte välja annan butik.. tre gånger.. innan vi fick komma på en plan B.

Lösningen blev.. och jag tackar gudarna för, syskon och fina grannar.

Dagens middag, kaffe, bröd och lite annat löste våra fina grannar, som så vänligt tog sig tiden att handla till oss.
Nyårsmenyn och dagen-efter-mat har mannens syster lovat oss att hjälpa till med senare ikväll.

All ära åt tekniken.. men med dålig planering och utan skyddsnät, hade vi fått äta soppa i tre dagar..

Kärlek & Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards