Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2009 22:30


Dagen har varit precis så härlig som jag trodde att den skulle bli i morse! Efter jag och Charlie varit och hämtat Jonathan på skolan åkte vi först till Tomas jobb.. för att säga hej.. Sen åkte vi till affären och handlade fika.. som sedan blev till en superskön picnic i Bokskogen!!


En fantastisk höstdag, tillsammans med mina barn.. vad mer kan man begära..?!


Picnic i Bokskogen oktober 2009  

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2009 09:10


Det gick!! Jag kom upp och vi kom iväg till skolan i tid..

- Härligt.. precis som vädret vi har idag! Till alla er som

har möjlighet att ta er ut i skog och mark, under denna

fantastiska höstdag, säger jag grattis!


Passar också på att gratulera mig själv.. som har just denna möjligheten!!


Ha en UNDERBAR DAG!!


flugsvamp  

.. Och njut i fulla drag!!

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2009 02:55

 

Att jag var uppe sent igår är väl en sak.. då Jonathan hade studiedag idag.. men imorgon är det en vanlig vardag igen och klockan 08:30 ska Jonathan vara i skolan som vanligt.. *suck*

-Undrar hur det ska gå..?!


Dagen idag har i alla fall varit underbar!! Fick sova till klockan nio, innan barnen kom och väckte mig.. Sedan flöt allting på i den fullaste harmoni.. fram tills dess att vi skulle iväg.. då det blev lite sisådär, med allt och alla som skulle med.. Allt från skötväska till hund och ungar.. men det gick bra ändå..


Äventyret som vi varit med om idag, utspelade sig på Vellingeblomman.. ett ställe som Jonathan älskar! Det var Halloween utställningen, som var det huvudsakliga målet, men att titta på alla fiskarna, fikan och att hinna till toaletten från det att vi stod nere vid kassorna, var nog så spännande och händelsefulla..

-Man behöver aldrig oroa sig över att det blir långtråkigt, när man har barn.. Speciellt inte när man har en aktiv och vetgirig son som snart fyller 6.. och en andra son, som snart är 11 månader och som kräver uppmärksamhet och action, i stort sett hela tiden.. (jag överdrev lite där i det sista..)

 

Hur som helst.. så har det varit en jättemysig dag med barnen och ska sanningen fram så hann jag mysa lite med Tomas också..

 

Nu är det 100% övertid och jag bara MÅSTE komma isäng.. annars vete tusan om jag kommer upp imorgon..?

Så, nu tackar jag för mig och säger:

-Natti natti till alla nattugglor.. och så klart till alla er andra också!

 

 

Nattugglor  


-Tjingeling..

 

 

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards