Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Jenny-Blue - 11 oktober 2009 20:33


Maten är ett avklarat kapitel och jag trodde att jag kunde få sitta ner en stund.. och skriva lite om dagen som varit.. men nu blir det inte riktigt så.. Jag vet inte vad det är med Charlie.. men han är supergnällig.. hela tiden.. och vill inget annat än gnälla.. Så jag får väl vänta en stund till.. innan jag kan få lite ro.. Måste nog ta Charlie.. som dock blev tyst för en stund nu.. ? Ah ja jag fattar ingenting..  Han har sovit mer än vanligt idag.. men nu är klockan snart nio, så det är dags för sängen, för hans del.. oavsett!


Om jag orkar tittar jag in igen.. om datorn tillåter.. Jag blir totalt knäckt av detta skitet.. som händer med datorn.. till och från.. Bilden är superkonstig.. och allting är 15 gånger större än i normalt tillstång..


Nä nu måste jag ta Charlie..


-Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 11 oktober 2009 14:12

 

Jag blir TOKIG!!

Nu kladdar den förbannade datorn igen!!

Jag blir vansinnig! Urgalen!

TOTALT SKOGSTOKIG!!

 

-JAG KAN INTE LEVA UTAN MIN DATOR!!!!!!!!

Av Jenny-Blue - 11 oktober 2009 00:57


Jag kan som sagt inte något om fotboll.. och ikväll är jag nästan glad över det..

Ah ja men.. med tanke på allt snack.. från båda hållen.. Sverige o Danmark.. anser jag kvällens match vara urtrist.. Kortfattat: Mycket snack och lite fotboll.. Jag vet inte hur det ska se ut på planen, men jag tyckte att det såg ut som om båda lagen var trötta och ointresserade av att vinna.. Först i andra halvlek, kunde man skymta en liiiiiten gnista.. från danskarna.. ?!


Ja.. jag ska inte sitta här och annalysera.. För det första kan jag, som sagt, ingenting om det och för det andra så är jag totalt ointresserad.. och för det tredje.. kommer jag på mig själv med att sitta och annalysera sport.. just det ämne jag anser vara totalt onödigt att annalysera.. Så jag slutar med detta genast.. typ.. NU.


Kvällen för övrigt var väl ok..

Maten var fantastiskt god.. trots att det ¨bara¨ var hembakad pizza och äpplekakan och kaffet, i pausen, satt som skohornet, mellan foten och skon.. (Kan inte själv svara på vad detta betyder egentligen, eller vad det innebär, men det kan väl jämföras med uttrycket: pricken över I:et, fast med mindre plats..?!)


Imorgon är det söndag.. och Tomas spelar match klockan 10..

Jonathan ska på kalas klockan 13, så under förmiddagen ska presenten slås in och det sista med maskeradkläderna måste fixas.. Sen måste jag kolla upp adressen, så att vi finner rätt..


(Anledningen till valet av ordet: finner, förstår du om du läser tidigare inlägg: Kan man ha patent på ett ord.)


Ja.. klockan är snart halv två.. och med tanke på att jag kom i säng ganska så sent igår.. eller VÄLDIGT tidigt i morse.. får jag väl gå och knyta mig snart..


Nanna gott! För det kommer jag garanterat att göra..

- Tjingeling..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards