Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Jenny-Blue - 9 oktober 2009 17:18

 

Nä! Nu måste jag gå ut med hunden.. innan hon kissar i soffan.. ?!

Detta har hon aldrig gjort tidigare och jag är inte intresserad av att

hon skulle börja med det nu..

 

Skämt å sido.. Hunden måste ut och jag med den.. See you later..

-Tjing.. eling.. ding.. ding..

 

Hund animation  

Av Jenny-Blue - 9 oktober 2009 17:12


.. och det är RIKTIGT RIKTIGT RIKTIGT FULT av dem att göra så!!


Så nu vet ni det alla bloggisar.. Akta er för den stora stygga vargen.. Han lurar överallt!

Av Jenny-Blue - 9 oktober 2009 16:59


Det har hänt mig två gånger.. vad jag vet.. att jag använt mig av ordet Hitta.. och som du ser så blir det länkat till.. ja, gissa.. För jag tänker inte skriva det.. Blir lite tråkad av detta.. Vet egenligen inte varför, men det känns störigt i min ena känselnerv.. då jag anser detta vara dold reklam.. FUL dold reklam.. Jag har inte gett dem rätt till att göra reklam på MIN blogg.. och det liksom LYSER i ögonen..


- Grrrrrrr!

Av Jenny-Blue - 9 oktober 2009 16:46


Det måste ju vara för att vi har så roligt som dagarna bara flyger iväg.. eller är det kanske för att vi helt enkelt har så mycket att hitta på, som är orsaken till det hela..?! Oavsett, så är fredagen, som vi så länge väntat på snart slut..


Ja.. det är en stund kvar.. maten står fortfarande kvar på att-göra-listan.. men eftersom det är fredag är det pizza som gäller här hemma, vilket innebär ABSOLUT INGEN MATLAGNING!! ME LIKE!! Jag får i och för sig åka och hämta pizzorna, men det kan  jag leva med!!


Just nu händer här inte så mycket.. Jag sitter vid min älskade lilla bärbara.. Jonathan lämnade precis köksbordet, då han ätit en glass.. och Tomas och Charlie ligger och sover i soffan..


Kort och gott, kan man säga att det är FREDAG!!


Tomas o Charlie tar en tupplur i soffan 9 okt 2009  


Här är dem.. min största och minsta.. i soffan..


Tomas spelar X-box med grabbarna, som vanligt, ikväll.. och då kommer jag hit igen!! Vi ses..

-Tjingeling.. så länge..

Av Jenny-Blue - 9 oktober 2009 10:20


Och det är en del som ska fixas inför helgen.. Först på listan står maskeradkläder till Jonathan och födelsedagspresent till hans klasskompis.. då han ska på kalas på söndag.. Tredje kalaset, sedan han började skolan.. *suck* Men bra ändå, då Jonathan inte är ensam om att fylla år sent på året..


Ja.. får väl sticka iväg nu, om jag ska hinna, innan det är dags att hämta Jonathan på skolan igen..


-Tjingeling..


Fågel animation   Kraxar bäst som kraxar sist..

Av Jenny-Blue - 9 oktober 2009 01:15


Till er, som av någon anledning ska ut i det blåsiga vädret..

.. vill jag ge en liten skön bild..


  

Och till er andra.. säger jag:

-God Natt.. igen..

Av Jenny-Blue - 9 oktober 2009 01:00


Ja.. jag var ju inte trött i morse.. och dagen har gått bra.. trots mindre sömn än vanligt.. (hur det nu är möjligt?!)


Tomas blev försenad på jobb.. så han kom inte hem förrän vid 18-tiden, men det blev bra ändå.. i alla fall för honom, då maten stod näst intill på bordet när han kom hem. Jag fick erfara hur det var att laga fläskfilé, göra skruvpotatis och två olika såser, samtidigt som ett litet, gråtande barn var i desperat behov av att få komma upp till sin mamma.. *suck*

-Ja.. det var lite tufft där ett tag, men det gick bra, som sagt..


Nä, kära Bloggläsare.. nu får jag nog kasta in handduken, för nu är jag så trött att ögonen går i kors.. God Natt!



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards