Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2009 15:53


.. eller finns det fler som tycker att ¨Kings of Leon¨ är bra?!

Eller bättre än bäst, som jag då vill tycka.. just nu.

Lyssnar på ¨Crawl¨.. på skivan ¨Only by the Night¨ 

-Åh det e så BRA! ME LIKE!!


Barnen tycker också om musiken.. Jonathan står och småsjunger för sig

själv och Charlie sitter och gungar på golvet sidan om mig.. *ler*

Vi kan kalla det för en mysig stund innan pappa kommer hem.. vilket han gör snart..

.. tror jag.. *kollar klockan*

-Ja, om en halvtimme ungefär..

Då är det mysiga slut.

Inte för att Tomas kommer hem, men för att det är dags för att göra mat.. *suck*


Jag gillar inte det.. att laga mat alltså.. Däremot tycker jag om att äta..


KAKA!  

OCH KAKA ÄR GOTT! *smask*

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2009 15:11


.. som tycker att den nya Prince asken (cigaretter) är ful?!

Kanske.. då jag tror att jag kan vara ensam om att lida av denna fula ovana..

.. att se skillnaden mellan fint och fult.. *hi hi*

-Sorry, men jag kunde inte låta bli..


Man ska inte röka, så detta är absolut ingen reklam!!

Titta på bilden och se om du tycker att den är fin eller ful..


Ful?!    Skämt å sido.. Idag vet vi hur skadligt det kan vara att bruka nikotin.. så börja inte röka.. Anledningen till att jag fortfarande röker, är för att jag blir totalt odräglig om jag slutar.. Kanske ingen anledning som håller i rätten.. men så är det.. och jag står för det!

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2009 14:13


.. men det är bara för att det är du..


Bufo Bufo - i groddammen borta hos oss..  


-Är den inte sööööt?!

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2009 13:41


Det är några dagar sedan nu, som jag var ute och fotograferade, men det var först

igårkväll som jag lade över bilderna från kameran till datorn. Bättre sent än aldrig..


Det blev några bilder, kan man säga.. 

.. och här bjuder jag på en av dem:


En Hök, av någon sort..?  

Om ni gissar på att jag älskar att fotografera fåglar, gissar ni helt rätt!

Detta är en Hök.. av någon sort.. Svårt att se exakt i fågelboken jag har.. men att

det är en Hök är jag näst intill säker på.. (Rätta mig gärna om jag har fel)

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2009 12:40


När Charlie döptes, i våras, hade vi dopfesten i kyrkans lokaler..

-JÄTTEFINA och BRA lokaler!! Min tanke var att kanske hyra den igen.. när det är dags för pojkarnas födelsedagskalas.. men det gick inte.. *suck*


Det är ganska så självklart att kyrkan bara hyr ut lokalen i samband med dop, bröllop o andra ¨kyrkliga¨ händelser.. men det hade ju varit toppen om det hade funkat.. Ja, ja, nu har jag i alla fall kollat upp det, så nu behöver jag inte tänka mer på det.. Letandet efter en lokal.. till humant pris.. fortsätter..

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2009 08:01


Tro det eller ej.. men jag har varit uppe sedan klockan 06 imorse..

Och jag är inte trött..?!

.. Än.. ska kanske tilläggas..?!


Det är dags att åka med Jonathan till skolan om bara en liten stund, så jag hinner inte skriva mycket mer än såhär.. Ville mest bara in och säga God Morgon till alla Bloggläsare! Man får ju passa på mär man kan Förvånad..


Ha en bra dag.. Vi ses..

Tjingeling!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards