Alla inlägg den 8 november 2015

Av Jenny-Blue - 8 november 2015 19:45


Ja jedicka vad tiden rusar ifrån mig..?!
Nyss var det fredagskväll.. Imorgon är det måndagsmorgon..?!!

Men jag ska inte klaga på helgen som har gått. Det har varit en bra helg, där lördagen kändes längre än hela helgen ihop.. (Hur det nu kan vara möjligt..?!) En lördag som började tidigt, men med en härlig frukost. Färska frallor, chokladmjölk och kaffe lade grunden för en lugn dag.. Och efter att barnen kommit i säng på kvällen, fick den en perfekt avslutning, med räkmacka och rosé tillsammans med älskling i soffan till filmen om Steve Jobs..

Idag ha vi gratulerat våra pappor.. även om jag inte ens har ringt min egen..?! Firade Tomas imorse, med kaffe i en "världens bästa pappa kopp".. Förvisso i soffan, då mannen i mitt liv alltid vaknar tidigare än mig.. Men med presenter från barnen och en lugn start på dagen..

Sedan klockan två, åkte vi hem till svärfar och firade honom..

Nu har vi nästan precis ätit och barnen håller på att plocka ihop sina saker inför veckan som kommer.. Vi är fortfarande hemma hos mig, med eftersom det är Tomas vecka med barnen blir det snart till att dra sig hem till honom.. Jag följer med, då det vankas film med älskling även i kväll.. (allt enligt rutinerna..?! *smile* Ja det är ett konstigt liv jag lever, men jag lever i alla fall.. och det måste ju ändå räknas till nått..?! *smile igen*

Nej.. Oj.. Nu är de visst färdiga med alla sina saker och helt plötsligt är de dem som väntar på mig..?! Helt utan aning.. Nåväl, dags för mig att avsluta..

Kärlek och Ärtor!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards