Alla inlägg den 26 november 2015

Av Jenny-Blue - 26 november 2015 23:17


Eftermiddagen och kvällen blev precis så som jag hade trott.. Bortsett från att barnen inte var hos farmor, där jag parkerade bilen.. De hade redan gjort sig klara och gått hem till mig, så det blev en liten extra promenad för de små.. Och sen blev det impulsiv snabbmat, då Tomas inte hade något att äta hemma.. Och filmen vi såg till maten, varade lite längre än planerat.. Men annars blev det precis som jag hade föreställt mig..?! *smile*

- Älskade ungar!! Många skratt ikväll!!

Kärlek och Ärtor


Av Jenny-Blue - 26 november 2015 13:07


Idag, började med sovmorgon, eftersom jag börjar sent på torsdagar..
Sen körde jag Jonathan till skolan, eftersom han sovit över från igår och för att han också hade sovit lite längre än vanligt..
När jag kom hem igen tvättade jag håret, gav mig själv en ansiktsmask och sminkade mig lite lätt, för att liva upp stämningen lite.. (Konstigt det där, att man kan lura sig själv med att må bättre, genom att se lite bättre ut..?! Misstolka mig rätt.. *smile*)

Dagen har än så länge varit helt okej på jobb.. Vi har hunnit att skratta tillsammans och kreativiteten har fått sig en sväng om, när vi pysslade en stund med barnen innan vi gick ut på gården för att leka (läs njuta) i solen..

Ikväll är det full fokus på mina barn, då jag ska "hjälpa" Tomas, under tiden som han är iväg på hockey.. Ska hämta dem hos farmor efter jobb och tänkte sedan passa på att köra en omgång tvätt, innan Tomas hinner hem igen..

Men nu, mina söta bloggläsare, är min rast alldeles strax slut och det är dags för mig att avsluta för att återgå till arbetsuppgifterna..

Kärlek & Ärtor

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards