Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Jenny-Blue - 3 oktober 2014 21:19


Ja, det blev sovmorgon idag..?! Skönt att vakna utvilad, för en gångs skull..?!

Dagen för övrigt, har gått i lugnets tecken.. även om det har krävt en och annan "brytning".. då jag har fått stoppa mig själv, från att stressa iväg.. *smile* Var iväg och köpte presenter till alla kalas, som pojkarna ska gå på i helgen.. (fyra stycken?!) Och trots att det är Tomas vecka med barnen, åkte jag, efter alla inköp, till skolan för att hämta Charlie.. (Hade lovat Tomas att hjälpa honom med de små, eftersom Jonathan och han hade en tidig fotbollsmatch.. En match som höll på ganska så länge..?! Så ja.. Efter skolan, åkte jag och Charlie hem till mig, för att lämna bilen och hämta vagnen.. sedan gick vi bort till dagis för att hämta Jasmine. En skön promenad i det underbara vädret, där vi plockade kastanjer och hittade snigelbebisar..

Sen när vi kom hem, rullade det på som vanligt.. fast något långsammare..?! Tiden har fått ticka på, som den har velat.. vi har ändå fått gjort allt det där som är väsentligt.. Nu har de små kommit i säng.. och Jonathan och Tomas är på väg hem.. (Kom precis in genom dörren faktiskt..) En av kusinerna är med för att sova över och det är ju trevligt.. Själv ska jag tillbaka ner i tvättstugan igen, då detta har varit planerat sedan en vecka tillbaka..

Men innan jag lämnar, måste jag bara tacka för all respons jag fick från mitt förra inlägg.. TACK!!
Underbart vilka fina människor det finns!! Ett stort hjärta till er alla!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards