Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Jenny-Blue - 21 oktober 2014 22:58


Dagen i sig, som har varit.. kunde ha varit bättre..

Men med tanke på att jag faktiskt är på G med.. och går på rätt håll,

vad gällande min depression.. tänker jag inte gnälla mer än nödvändigt..?!


Under de senaste veckorna har jag tyvärr kommit till insikt med att

det inte bara är privata saker som ligger i grunden för mitt "icke välmående"..

.. utan att även min arbetsplats skapar stor oro..


Känner inte att jag behöver gå in på detaljer.. men det rör sig mycket om

 hanteringen av saker och ting.. Att från högt ljud, till skitsnack bakom ryggen..


- - - - - - - -


Men ja.. Jag kraschade idag.. igen..

Pratade med vårdcentralen, redan igår.. men fick återkomma idag kl 08.

Så jag hade redan fått en bokad tid (kl 14 idag) när jag brakade ihop, strax innan klockan 09..


- - - - - - -


Kan inte beskriva med ord, hur tacksam jag är för att min läkare Ulrika Lorenzon

verkligen lyssnar på vad jag säger och framför allt att hon tar mig på allvar..

- Det tog lång tid, men jag fann henne tillslut.. *smile*


- - - - - - -


Nåväl.. Klockan börjar bli mycket.. och Tomas har kommit hem, så

det är väl dags att kryp till korgs..?! Får ta en sista runda med

hunden först, innan jag borstar tänderna och går och lägger mig.


Hoppas innerligt på att jag ska kunna somna ikväll.. Har haft problem

med det under de tre senaste nätterna nu..?! (Något som är helt nytt

för mig, då jag alltid somnat som en klubbad säl..?! *Groteskt

talesätt egentligen, men så är det och så har det alltid varit..)


- Kan förknippas med bieffekter av medicinen.. sömnsvårigheterna alltså..


- - - - - - - -


Ja ja.. Nu får det vara bra..

Hoppas att den höstliga uppdaterinen behagar er i färgerna..

och att vi ses snart igen..!! Natti natti, på er!




Av Jenny-Blue - 21 oktober 2014 18:47


Jag tänkte att jag skulle uppdatera riktigt ordentligt idag..
Med lite nya bilder i sidomenyn och kanske byta färg..
Allt handlar dock om jag får tid..?! Jag hoppas verkligen det!!

Tomas är iväg med jobb ikväll och barnen behöver sitt, men det ska nog bli bra..
Känner ingen större panik, just gällande detta faktiskt..

Nu ska jag spendera en liten stund med mina älsklingar, innan det är
dags för dem att gå och lägga sig.. Men sen blir det uppdatering!

- Tuh-deh-luuh, så länge..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards