Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2014 23:54


Det regnar.. och jag är ute med hunden..

När jag kommer in ska jag ställa mig i duschen och njuta värme.. *smile* Sedan ska jag bädda ner mig i en nybäddad säng.. Har städat under kvällen, för att överraska Tomas när han kom hem från träningen.. Lite lyx, för att visa min uppskattning..?! Kände att han kunde behöva det..!!

Nu är jag inomhus igen.. bevare mig väl.. *Phu, vilket regn..*
- Duschen.. here I come..!

Natti natti..

Av Jenny-Blue - 8 oktober 2014 00:08


Dag två..?!
Skulle kunna skriva massor, men orkar faktiskt inte.. Däremot delar jag gärna med mig av det glada, som har hänt idag.. En del av, i alla fall..?!

- Jasmine, min dotter.. min sanna räddning här i livet.. Min skatt och min ögonsten..

Vab, med icke sjukt barn..?!

Frukost och fria aktiviteter på Burlöv Center..

Fortsatt av, djurupplevelser på Zoo giganten i Lomma.. (Här gnagare..)

Kanin-spaning..

Get-matning..

Fågelskådning.. mm..

Vi tittade också på fiskarna och de söta sköldpaddorna.. Provtryckte alla hundleksakerna.. Och sorterade en hel dröse med kattleksaker..

----------

Mer om idag.. kanske, en annan gång..?! Nu ska jag nanna kudden!

Natti natti!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards