Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Jenny-Blue - 4 oktober 2008 18:42


Tänk om jag hade fått frågan: Vad skulle du vilja göra?

Eller ännu bättre, ett konstaterande:

-Sätt du dig ner och gör precis vad du vill.. så tar jag hand om allt som ska göras..


I drömmarnas land, kanske.. för det händer f*n i mig inte här hemma!

Åh, det är så jädrans störigt. det värsta är att det handlar om smågrejer..

TVÅ små glas på diskbänken.. En fylld diskmaskin, som bara ska sättas igång.. Ett bord från kalaset förra helgen som ska plockas isär och ställas åt sidan.. GGGGGRRRR!!!


Bagateller, men f*n så jäv*a irriterande..


Nu ska vi äta.. kanske lugnar det själen en smula, för just nu är jag bara så skit-förbannad!!!

Av Jenny-Blue - 4 oktober 2008 03:02

-GOD NATT ALLA MINA MEDMÄNNISKOR!

NU SKA JAG NANNA KUDDEN..

Av Jenny-Blue - 4 oktober 2008 01:38

  Djur

  • Det största kända antalet ben på en tusenfoting är 750.
  • Spindlar har ungefär lika högt blodtryck som människor.
  • En del kameleonter har längre tunga än kropp.
  • En kackerlacka kan överleva i flera dagar utan sitt huvud, tills dess att den svälter ihjäl.

Ur ¨Lilla boken om Värdelöst vetande¨ - Bokförlag Känguru


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards