Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Jenny-Blue - 11 oktober 2008 13:59


Ville bara TACKA för de kommentarer jag fått..


TACK LOUISE - från den 15 september

TACK HENRIK OLSSON - från den 1 oktober

TACK DANIEL - från den 3 och 7 oktober

TACK JOHN - från den 5 oktober

TACK MIKAELA - den 10 oktober


Eftersom jag inte är sådär super data kunnig, ber jag er andra

läsare att gå in och läsa kommentarerna, där ni även hittar

länkarna till de ovanstående, om ni vill läsa deras bloggar..

-För det är de värda tycker jag!!


Kram sålänge..

Av Jenny-Blue - 11 oktober 2008 13:40


För några dagar sedan skrev jag ett inlägg om Rövarspråket..

Jag visste inte hur jag kom att tänka på det, men det fick mig att undra om jag var gammal som gatan och om Rövarspråket används fortfarande..


Det roliga var att dagen efter, läste jag Postis sidan i morgontidningen och där var det en insändare som handlade om just Rövarspråket.

-Kul, tänkte jag, då jag fick svaret på min fråga.. Svar: Ja, ungdommarna vet vad det är.. och då behöver jag inte känna mig stenålders.. även om Rövarspråket har funnits längre än mig..


Bara en liten parantes, såhär på lördagen..

Av Jenny-Blue - 11 oktober 2008 13:24


Hoppsan, jag somnade visst..

Jag skrev ju att jag skulle skriva igen lite senare, men det blev inte riktigt så, eftersom jag somnade med min stickning, framför den lilla tv:n i sovrummet.. (skrubben) Ja, ja, jag behövde väl sova, förmodar jag..


Idag känns allting lite bättre! Jag har varit och lämnat Jonathan på kalas och känner mig fortfarande ganska så avslappnad.. Sen hur länge det håller, får tiden utvisa..

Jag och Tomas ska vara borta klockan 17 och dessförinnan ska Jonathan köras till kusinerna (där han ska sova över) Bella ska hem till mamma eftersom det blir många timmar att vara ensam annars. Och jag och Tomas ska hämta upp fler som ska med ikväll, klockan 16.. SÅ SCHEMAT ÄR SPÄCKAT!! Men jag har lovat mig själv att jag ska försöka att hålla mitt lugn och att jag inte ska stressa upp mig, så det blir en kväll som igår..


-Lugn, bara lugn Grodan.. som Kalle Stropp sa till Grodan Boll..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards