Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Jenny-Blue - 10 oktober 2008 22:28


Ja, så var det fredag igen..


Tyvärr kan jag inte säga att jag är sådär jätteförtjust i fredagar längre.. Det fanns en tid då jag och Tomas hade fredagsmys, med pizza och film och mys såklart.. men så är det inte längre..


-Vill påpeka speciellt att det inte har med Jonathan att göra.. Absolut inte! Jonathan var även han inräknad i våra fredagskvällar.. Med pizza och godis, i alla fall.. filmen fick han hoppa över..


-Nej, anledningen till att mina fredagar har blivit tradiga är att Tomas har gjort om dem från mys- till spel-kväll. VARJE fredag sätter han sig mitt framför 42 tummaren och spelar X-box..


Jag förpassar mig då in i sovrummet, som jag har börjat kalla för skrubben i ren protest.. fast jag tror inte att smeknamnet hjälper..

 

Jag älskar min Tomas!! Hela tiden, egentligen.. Jag är bara så jädrans trött på att vara så förbannat gravid hela tiden och pga det hela tiden vara så jädrans känslig! (Jag hoppas att ni missförstår mig rätt nu, då jag har önskat denna graviditet i två år! Det är mitt snyftande som stör mig!!)

  

-Bla bla bla.. Åååh trötta mig..

Jag skriver senare.. blir bara så irriterad på mig själv! 

Av Jenny-Blue - 10 oktober 2008 01:16


Jag skulle vilja vinna en tävling..

Tänk om man hade vunnit en bil, eller en ny tv..

En miljon skulle inte heller sitta fel..

*Suck*

Jag vinner aldrig någonting..

--------------

Jo, jag vann faktiskt på ett lotteri, en gång..

Jag tror att jag var åtta år, vi var på Lisseberg och jag fick välja

mellan ett paraply eller en sparbössa, i form av Lissebergkaninen.

Jag valde såklart kaninsparbössan!

Tio minuter senare började det att regna..

*Suck*

---------------

-Jag skulle vilja vinna en tävling..



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards