Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2008 23:24


Under en halvtimme till har ni ju namnsdag!!

Hoppas att er dag har varit lika bra som min!!

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2008 00:35


-Jaha.. så har klockan passerat 00:00 ännu en gång..

Och jag som inte skulle bli så sen.. idag heller.. jag förmodar att vissa ränder aldrig går att tvätta ur.. Jag får väl helt enkelt acceptera att jag är som nattdjuren.. uppe på natten..

 

Dagen har varit lång, vaknade av barnen klockan 07 imorse.. ? ja ni vet vad jag menar.. 

-Ingen hit kan jag säga! Mitt morgonhumör skojar man inte bort! Tyvärr.. Jag fick sova en liten stund till, lite senare, och det var ju bra, men dagen blir konstig, när man gör så..


Har varit nere i källaren och rotat fram babykläder från Jonathans tid.. som jag under dagen tvättat, dock inte orkat sortera ännu.. Så jag har ändå varit lite duktig.. Fick lite panik igår.. när jag hade gått och lagt mig, då jag fick verkar och var nästan säker på att det var dags.. Men det var väl rent önsketänkande, för efter några stycken slutade det och jag lyckades somna. Jag är inte beräknad, förrän den 8 november, men jag är övertygad om att vi får ett litet oktoberbarn.. Vi får väl se.. Hur som helst så har jag i alla fall fått upp babykläderna från källaren!


 

Resten av dagen har bara varit.. så egentligen finns där inte så mycket mer att säga om den.. En höjdpunkt däremot, var när jag och Bella var ute och gick den lilla kvällspromenaden.. Ååh jag älskar min hund!! Hon är så söt och så rolig när hon försöker springa ifatt alla kaniner överallt.. Vill påpeka att jag har henne i koppel (8meters) så ingen hoppar på mig om det.. Och ja, jag är en sådan som plockar upp efter min hund.. ALLTID! Så nu när ni vet det, kan vi alla sova gott..


En bild på Min lilla älskling som valp, får avsluta dagen..

Jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan henne!!





  

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards