Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Jenny-Blue - 28 oktober 2008 23:59


Har precis kommit ut ur duschen.. Åh va skönt det var!! Att få en paus av ryggvärken, känns sååå befriande, nästan lite uppiggande, trots att jag är jättetrött..

 

Dagen har varit bra.. fast lite ensam, då Tomas var tvungen att jobba över och Jonathan spenderat hela eftermiddagen och kvällen hos en kompis.


Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, så det blir inget trams eller flams idag.. vilket vi kanske ser som ett plus..?! Känner mig bara så avslappnad just nu.. Det ska bli skönt att få krypa ner i min säng alldeles strax.


-Natti natti då och sov gott alla vackra människor.. ja, ni andra också..

-Tjingeling!

Av Jenny-Blue - 28 oktober 2008 01:23

  *  *  * 

Den fulla Mjölkförpackningen stötte till Filmjölken och sa:

-Fan vad du ser sur ut..?

-Ja, du gick ju ut igår!


   *  *  *

Av Jenny-Blue - 28 oktober 2008 00:56


 * * * * * *

Att finna en finne, fann Fanny fantastiskt,

men att klämma åt den gillade hon ej.

Att finnar finner pinnar för pannor,

är dock ingenting för en tjej.

 * * * * * *


Av Jenny-Blue - 28 oktober 2008 00:02


Att äta clementiner ger mig en sorts tillfredställelse.. tills jag svalt den sista biten. Strax därefter kommer nämligen halsbrännan och jag mår nästan illa.. Botar detta genom att äta en clementin till..

-Ah ja men, det är ju så himla gott!!


Likaså är det med julmusten, som redan är tillbaka..

Jag dricker ett glas och njuter av varje klunk.. men i samma stund som den sista droppen tar slut och jag sätter glaset ifrån mig, känns det nästan som om jag ska bubbla över.. rapar och tror att jag kommer att spy..


Jag vet inte om jag fortfarande klassas som en frisk människa, trots att mina blodvärden är bra.. Det bästa är att jag än så länge *Suck* (fortfarande) kan skylla på att jag är gravid..


-Jag är en mycket gravid kvinna, som förmodligen har tappat kontrollen, men vad gör det.. det finns ju fler clementiner att tillgå.. Och julmusten har inte förlorat alla sina bubblor än..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards