Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Jenny-Blue - 2 oktober 2012 23:14


Kan jag.. eller kan jag inte?! Det är frågan som egentligen ska besvaras..


Jag har aldrig varit något "märkesfreak".. Kläder, väskor, smink, mm..

Har inte heller något behov av att ha det "senaste".. tror jag..?!


Men jag har kommit på mig själv, med att ha ett sug efter tekniska prylar..

- Det behöver inte vara det "fetaste".. men jag liksom gillar det..?! Vet inte

varför.. Det bara är så..?!


Har funderat länge på att köpa en sodastream, för en sådan har jag inte.. men som

"ensam mamma söker".. tillåter inte ekonomin vad som helst.. och ska jag vara helt

ärlig.. och det ska man ju.. så hade jag nog hellre lagt de pengarna på en ny telefon..?!


- JA JAG VET!! Har inte varit ett dugg intresserad av allt iphone 5-snack.. men oj..

Jag tror bestämt att jag blev lite sugen i alla fall..?! Har kollat läget lite på nätet..

- Mmmmh.. Jag får suga på det ett tag till.. och kanske räkna lite.. eller mycket..?! 

Så kanske..?!


- Hade varit så jääääädra gött.. Tror jag..?!


Av Jenny-Blue - 2 oktober 2012 14:36


Så.. Äntligen har jag fixat regnkläder till "Charlie mannen"!!

Tog en chans och åkte bort till Stora Bernstorp för att kolla in läget

på Outlet (Coop's gamla lokaler) och det var det värt! Hittade ett set,

med fodrad jacka och byxa, för 199 kronor! Halva priset jämfört med på

andra ställen! Det fanns i ofodrat också för 99 kr, men jag valde det andra.


- Så har du barn som behöver regnkläder i stlk 74 - 110cl rekommenderar

jag dig att åka dit och fynda! Ja.. åk dit även om du inte har barn.. för där

finns en hel uppsjö av grejer.. Allt från kokböcker, julgransglitter, tavelramar 

och blockljus.. till häcksaxar, kläder och träningsredskap..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards