Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Jenny-Blue - 12 oktober 2012 19:37


Idag tycker jag att jag har gjort en hel del, trots att jag egentligen inte har gjort ett

sketet skit.. Vaknade i morse.. drack kaffe, gav Jasmine mat.. somnade om..

Vaknade, gav Jasmine mat, ringde tillbaka till min fd. svärmor som hade ringt när jag sov..

(Ljudet på telefonen var avstängt.. som vanligt..?!)


Svärmor kom och "kidnappade" Dotera.. med min välsingnelse.. Hon ville gå en runda med

Dotera i vagnen i det fina höstvädret.. och det passade mig alldeles utmärkt, då jag hade

en "date" med Tomas på Burlöv Center..

Jag och Tomas träffades över en Vanilla Latte/ Tjej Latte och satt och snackade en stund

i solen, utanför Centrat.. Gissar på att vi snackade i ungefär en timme, si så där.. innan T.

skulle hemåt.. Själv tog jag en runda inom H&M innan jag åkte hem.. (Köpte två nya nagellack,

men det kan jag berätta mer om sen, vid ett annat tillfälle..)


När jag kom hem, mötte jag svärmor och Jasmine i trappen.. tio minuter senare gav jag

Jasmine mat igen.. Jag lullade runt lite i lägenheten.. och ett av resultaten var följande:


- Ett smile på ljusknappen i hallen..


Återigen var det mat för Jasmine och när hon var rapad och klar, gick vi ner till affären för att

köpa lite njutning till mig.. i form av ett stort choklad, med hela nötter.. och mat i gatuköket bredvid..


Jag har ätit, tittat på en halv film och nu.. sitter jag här på balkongen och håller på att förfrysa

fingrarna under tiden som jag röker ett bloss och uppdaterar min blogg.. Alldeles snart ska jag in

i värmen igen, tina mina fingrar, sätta mig vid Tv:n och mumsa på mitt stora choklad..


- Life is good! Hoppas att ni håller med mig!

Tjingeling!


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards