Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Jenny-Blue - 22 oktober 2012 20:02


Bloggar kort, via mobilen, eftersom jag inte är hemma.. Skrev ju tidigare att jag tänkt inbjudningskort, alternativ städning.. under eftermiddagen.. Men så blev icke fallet..?! Istället åkte jag hem till Tomas vid 17- tiden för att "passa" Charlie, medan Tomas och Jonathan var på fotbollsträning..
(Det strular lite att ha Charlie med nu under inomhusträningen, som varar i två timmar..)

Hoppas att kunna vara hemma igen om en timme, eller så.. för jag skulle verkligen behöva göra klart inbjudningskorten..
- Städningen får vi ta en annan dag..?!

Ja, så ligger läget, just nu..
Det är dags för Charlie att borsta tänderna.. "så jag sticker väl iväg och gör det nu".. *smile*

- Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 22 oktober 2012 11:40


Idag ska Jasmine och jag till BVC..

Lilla "Mina Jasmine" ska få sin första vaccinationspruta..


Jag kan känna lite "Åh tullan".. men jag är inte jättenervös..

Visst skär det lite i hjärtat.. när de små liven blir ledsna för att det gör

ont, men det går ju över igen.. Hoppas att hon fixar det lika bra som sina

brödrar och inte blir allt för tagen av biverkningar, men det återstår att se..


Vad vi ska göra efter BVC, har jag ingen aning om.. än..

Skulle behöva handla lite.. och göra klart inbjudningskorten till Jasmine's dop.

Förmodar att det blir städning för resten.. Hade behövt ta en runda inne på

pojkarnas rum.. Sortera lite leksaker, dammsuga, torka av fönsterkarmen och

bädda rent i sängarna..

- Vi får väl se hur det går med det..?! Måste nog prioritera inbjudningskorten..


Nu ska jag i alla fall göra oss klara inför dagens äventyr på BVC..

Vi ses igen.. lite senare.. eller mycket senare..?! Beroende på vilket

projekt jag väljer..


- Tjingeling, så länge..


 


Av Jenny-Blue - 22 oktober 2012 01:49


Jag googlade "känslor" och hittade 

följande på Wikipedia:

   

Intressant det där med "barnstudierna"..


                      


Men det var det andra med.. intressant alltså..


- Rent spontant.. känner jag..

(ha ha ha så rolig jag kan vara..?) 

.. att man ska "lyssna" på sina

känslor och ta dem på allvar..!


- För jag tror att det blir bäst så..?!

Men det är ju bara vad jag tycker..


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards