Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2012 13:26


Det är lördag.. och ikväll är det fest, som gäller..


Just nu håller jag på att förbereda mig.. *ha ha ha* Kan tyckas att det var länge sedan

jag var på partaj och att jag är ivrig för att komma iväg, eftersom jag redan håller på att

göra mig i ordning.. Men faktum är att när man har småbarn, måste man börja i tid..?!

Festen är inte förrän klockan 19, men som sagt.. det kommer en hel del imellan och för

att hinna är det lika bra att börja tidigt!


Just nu är pojkarna iväg med farmor.. Det skulle till "Buskul", tror jag det heter.. Leklandet

borta vid Toys r us.. Eller som Charlie kallar det för "Elefenten", eftersom deras maskot är

en elefent och står utanför lokalen..


Jasmine sover.. men ska snart ha mat..


Funderar på vad jag ska ha på mig..?! Måste komma på det snart.. så jag vet vilken

färg jag ska ha på naglarna..?! Hinner kanske ta en snabb koll i garderoben, innan

Jasmine vaknar..?!


- På återseende..



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards